Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 21 maart 2014

"Gepimpt" jasje

Dochterlief heeft van haar nichtje een jeansjasje gekregen. Dit is het nichtje te klein en dan wordt het doorgeschoven naar dochterlief.
Eline was blij met het jasje, maar zelf twijfelde ik nog.....
Daarom heb ik mijn haaknaald en haakgaren gepakt, lintjes, knoopjes en kraaltjes en ben gaan knutselen!
En dit is het resultaat:





Ik ben zelf uitermate tevreden met het resultaat en Eline ook!!!
Ze was helemaal in haar nopjes toen haar vriendinnetje zei: Wat heb jij een leuk jasje aan!!
 
Het patroon van het bloemetje kun je hier vinden!!
 
Voor de eerste verjaardag van mijn kleine neefje heb ik een leuk hondje gehaakt.
Het patroon van dit hondje kun je vinden bij Haakfeest .
 

 
(Geshowd door Eline met haar prinsessenjurk aan!)
 
Liefs van Renate


4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend schattig jasje is het geworden! Goed gedaan. En een lief hondje. Leuk zo in het groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe je het jasje hebt bewerkt..zal dochter erg blij mee zijn en die lieve knuffel is ook zó zoetjes xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute coat's decoration! The green dog is awesome!
    Have a wonderful day and weekend!
    Hugs from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan!!! Ziet er super lief uit.

    BeantwoordenVerwijderen