Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

woensdag 2 april 2014

Bobble heart sleutelhangers

Ik ben lid van de Facebook-groep "Dutch Crochet, a Granny a day".
Doordat ik met de CAL-deken meehaak (2 stuks zelfs), ben ik met deze Facebook-groep bekend geworden en ook lid geworden van deze groep. De mooiste dekens in wording en de meest prachtige kleurencombinaties komen daar voorbij!!
Op deze pagina staat ook een bestand van een Bobble heart, een hartje met bobbeltjes. Dit heb ik meteen gedownload en uiteraard ook meteen gemaakt.
Maar ... zoals jullie gewend zijn van mij, heb ik niet 1, maar meteen 3 hartjes gehaakt!
Ik heb er sleutelhangers van gemaakt, in zachte pastelkleurtjes!


 
Het patroon kun je ook hier vinden, bij de ontwerpster "Marrot Design".
 
Ik kreeg het verzoekje of ik een tasje zou willen haken voor een 4-jarig meisje.
Deze kleine meid vind het (school)tasje van mijn dochtertje zo mooi.
En ze heeft het tasje het liefst in dezelfde kleuren als het tasje van Eline!
Geen probleem!
Nu heeft het tasje van Eline een "tweeling-zusje" gekregen ;)
 

 
Ondanks dat dit al nummer 5 van dit soort tasjes/tassen is dat ik haak, verveelt het niet!
 
Liefs van Renate

14 opmerkingen:

  1. Leuke hartjes heb je gemaakt! Ga ze ook zeker een keer proberen te maken!
    Ook je tas is erg mooi!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel mooi patroon! Leuk, gelijk een paar in verschillende kleurtjes. Nou, dat is toch een hele eer, een opdracht van zo'n jongedame! :-) Mooi is de tas geworden!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve hartjes!!
    En... de tas is weer super geworden!!
    Daar zal de kleine meid blij mee zijn!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he de bobble haert!....en in opdracht iets maken is altijd fantastisch het is ook een heel lief tasje geworden! succes met je deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb direct het patroontje besteld, samen met de engeltjes!
    Wat een ongelooflijke leuke tas! Heb je dat ook via een patroon gedaan en kan ik die ook ergens kopen? Ik zou mijn nichtje van 7 er een groot plezier mee doen!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Patricia,
      Het patroon van de tas kun je hier vinden:
      http://hakenenmeer.blogspot.nl/2011/06/patroon-beschrijving-voor-de-granny.html
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
    2. Bedankt voor de link, heb het patroon direct opgeslagen.
      Groetjes van Patricia

      Verwijderen
  6. Lovely hearts. Is there an English pattern for them ?

    visiting from BusyFingersBusyLife Link Party !
    xEva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The pattern is only in Dutch, but maybe you can translate it with Google translate. You can find the pattern here:
      http://www.marrotdesign.nl/

      Verwijderen
  7. Gorgeous hearts, I love them! Lovely colours!
    Have a fabulous day!
    Hugs from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeft iemand nog het patroon van deze harten? Marrot design is er niet meer en ik had hem niet opgeslagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou hem ook graag willen, heb jij ma al kunnen bemachtigen?

      Verwijderen


  9. Al een tijdje mag ik mij inwoner van Zeeuws-Vlaanderen noemen en sindsdien verzin ik van alles om te haken rond het thema Zeeuwse knop.
    Al diverse keren ben ik deze sleutelhanger tegengekomen, maar ik kan nergens het patroon vinden. De site van Marrôt design is gesloten en ik omdat ik geen facebook account heb kom ik daar ook niet verder.

    Wie zou me kunnen helpen?
    Alvast hartelijk dank!

    Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoihoi, ik ben op zoek naar het patroon van de Bobble heart van Marrot Design, maar zij heeft de zaak gesloten en ik heb geen Facebook. Wie helpt? Groetjes, Corinne

    BeantwoordenVerwijderen