Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 6 februari 2015

Bungelknuffels 2

Mijn vorige blogbericht ging over Bungelknuffels, ik had nl. de bungelkoe en het bungelvarken gehaakt.
Dit bericht gaat weer over Bungelknuffels ..... Deze knuffeltjes zijn zo leuk om te haken!!
Ik heb nog een bungelkoe en een bungellieveheersbeestje gehaakt:







Beide knuffeltjes heb ik weer gehaakt uit het boek "Bungelknuffels en Boerderijdieren haken".
 
 
Een foto van mijn 4 Bungelknuffels :)
Zonder de bungelrups die ik al eerder haakte (zie hier), deze is al verkocht.
En na het maken van deze foto zijn 1 koetje en het varkentje ook vertrokken naar een nieuw thuis!
 
Voorlopig zijn dit even de laatste Bungelknuffels die ik haak.
Mijn hoofd zit vol ideeën van leuke dingen die ik graag wil haken!!
 
Op dit moment ben ik met verschillende projecten tegelijk bezig!
O.a. deze:
 
 
 
 
En nog diverse projectjes waarvan ik nu geen foto heb ....
 
Heerlijk om met diverse dingen tegelijk bezig te zijn! Wanneer ik even geen zin meer heb om aan het een te haken, ga ik verder met een ander werkje.
 
 
Liefs van Renate
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Zó schattig, al die bungels-knuffels! Ik heb (een tijd geleden alweer) de draak gemaakt en ben blijven steken bij het koetje, die ligt ergens half af. Ik moet nodig eens wat afmaken! Mooie kleurtjes, al je andere werkjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De Bungelknuffels blijven leuk om te zien en om te maken. Er komen in de zomer een nieuw bungelboekje uit. Ik ben benieuwd wat daar in staat.

    Veel haakplezier met jouw nieuwe projecten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit allemaal! Leuke bungels, en de nieuwe projecten zien er uit als langlopende projecten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou zo graag het patroontje lievenheersbeestje hebben maar geraak er moeilijk aan. waar kan ik dat verkrijgen of uit welk boek? Gratis misschien? veronique moerenhout. (kan via fb ook )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Veronique,
      Ik weet niet of dit patroon gratis te verkrijgen is .....Misschien eens zoeken via Google of Pinterest? Ik ben het nog niet tegenkomen. Ik heb het zelf uit het boek : "Bungelknuffels en Boerderijdieren haken". Volgens mij is er ook een apart boek van "Bungelknuffels". Ik weet niet meer wie de auteur van dit boekje is, want helaas kan ik het nergens meer vinden .....
      Groetjes Renate

      Verwijderen