Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 26 juli 2013

Unfinished projects ...... finished!!

Wie kent dat niet: haakwerkjes waar je ooit aan bent begonnen, hebt weggelegd en die er nog altijd half afgemaakt liggen........

Na mijn dekens wilde ik nu eens iets kleinere projectjes maken, maar eerst moeten er van die projectjes klaar die nog liggen! Terwijl het achteraf zo snel is gegaan.... bleken maar kleinigheidjes te zijn wat ik nog moest haken.

Ik had een hangertje omhaakt met roze.
Hier moest ik alleen nog een leuke applicatie op haken, maar ja, wat moet het dan worden? Het is een bloemetje geworden.
En omdat ik het roze ook in mijn laatste babydekentje heb gebruikt, heb ik het bloemetje gehaakt in de kleuren van dit babydekentje!



 
Ik had ook nog enkele onderzetters liggen. Daar wil ik dan een setje van 6 van maken. Heb dit klaar gehaakt en meteen nog maar 2 setje van 6 gehaakt....



Ik had ook eens een wit mutsje gehaakt. En ook dit lag er zonder applicatie.
Dus heb ik een bloemetje gehaakt.
Laatst heb ik zilver lurex garen besteld. Dit heb ik nu gebruikt in het bloemetje. Geeft het toch net iets meer!



En nu zijn mijn unfinished projects klaar!
Bijna allemaal dan, want er liggen er nog een paar.....


2 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal weer fleurig uit.
    Die onderzetters vind ik ook altijd zo leuk om te haken.
    Ik moet ook nog verschillende dingen afmaken,heb ook altijd weer nieuwe dingen in mijn hoofd waar ik dan eerst weer aan begin.

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your crochet is beautiful! Love that blanket too!

    BeantwoordenVerwijderen