Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

maandag 19 november 2012

Babymutsjes

Afgelopen week heb ik 2 babymutsjes gehaakt. Ik had in mijn hoofd hoe ze moesten uitzien, maar kreeg dit niet via de patronen die ik heb. 4 Keer opnieuw begonnen (en ook weer uitgehaald) en uiteindelijk heb ik zelf maar  een patroon gemaakt! Ik heb een mutsje voor een pasgeboren meisje gemaakt en eentje voor een iets ouder babymeisje, ongeveer 6-9 maanden.



 
 
 
Uiteraard ben ik ook nog steeds bezig met de deken voor mijn dochtertje. Ik heb ze maar eens over haar bed gelegd. En ze is toch een stuk breder dan ik dacht! Ik wilde er een brede rand omheen maken, maar dit is nu dus niet nodig. De lengte is momenteel 85 cm. Ik heb dus nog even te gaan!

 


En als ik aan het haken ben, hangt het al gehaakte stuk deken lekker over mijn benen. Heerlijk warm!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten