Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 8 juni 2018

Mijn Krissie beer

Een aantal jaren geleden heb ik het patroon van de "Mijn Krissie beer" gekocht.
Ik was meteen verkocht toen ik een "Krissie beer" op internet zag en móest het patroon hebben!

Achteraf heb ik spijt dat ik niet heb bijgehouden hoeveel van deze beren ik heb gehaakt ..... Dat moeten er ondertussen toch zeker zo'n 35 á 40 zijn!!! Niet alleen ík ben helemaal weg van deze beer, maar ook anderen. Want ik heb al heel vaak bestellingen gekregen voor deze beer!

Ik wil jullie enkele variaties van de beer laten zien, die ik de laatste maanden heb gemaakt/mogen maken:




Ik moet toegeven dat, ondanks dat ik al zoveel van deze beren heb gehaakt,
het niet verveelt om deze beren te haken!!

Het kooppatroon kun je HIER vinden.









Liefs van Renate


8 opmerkingen:

  1. Al die schattige beren. Wie wordt daar niet verliefd op. Ik heb het patroon ook meteen gekocht, maar bij mij is het er nog niet van gekomen om hem ook eens te haken. Ik kan me voorstellen dat veel mensen je vragen zo'n schattige beer voor hen te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te zien, al die verschillende versies! En ik snap dat je hem graag haakt, alleen al door het prachtige resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn zo lief❤️
    Ik zou heel graag het patroon willen maar kan het nergens vinden 😢

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt het patroon hier vinden:
      https://mykrissiedolls.nl/collections/patronen/products/mijn-krissie-beer

      Verwijderen
  4. Ik vind ze geweldig! Met welk garen en kleurnummers haakte u de beertjes met blauwe en roze sjaal?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet nog dat ik dit met Saskia-garen van de Wibra heb gehaakt. Dit zal ik met haaknaald 4 of 4,5 hebben gehaakt.

      Verwijderen