Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

maandag 12 februari 2018

Olifant kussen

Een tijdje geleden zag ik op Pinterest een leuk Olifantenkussen langskomen.
Hier heb ik toen niets mee gedaan .....
Maar na het maken en uitwerken van mijn Eenhoornkussen (het gratis patroon vindt je HIER) kwam ik dit Olifantkussen wéér tegen en deze keer kon ik mezelf níet beheersen en moest ik dit kussen gaan maken!!
Eerst het patroon besteld, toen genoeg garen ingeslagen en toen begonnen aan dit prachtige kussen:




Ik heb 4 bollen Royal (Zeeman) gebruikt
en ik heb het kussen gehaakt met haaknaald 4,5.

Het kooppatroon kun je HIER vinden.



Het kussen is inmiddels "ingepikt" door dochterlief
en ligt nu op haar bed te pronken!!!


Liefs van Renate 


6 opmerkingen:

  1. Oren olifant lukken mij niet kun je mij helpen heb patroon gr marjon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marjon,
      Stuur me een mailtje renatekleijnen@hotmail,com , dan kijken we wel of we er samen uit kunnen komen.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola Renate, un placer saludarte.
    Te escribo desde Honduras.
    Necesito ayuda con la orejas y la trompa de este lindo cojin.😬😀
    Te lo agradecere mucho.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeiemorgen Renate,
    Kan het zijn dat het patroon niet in het Nederlands bestaat. Heb het gekocht en krijg het in het Engels en Duits
    Dank voor je reactie
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Christine,
      Het patroon is inderdaad in het Engels. Dit heb ik er niet bij vermeldt … Waarschijnlijk omdat ik net zo makkelijk een Engels patroon lees als een Nederlands patroon.
      Via Google kun je vertaalschema's zoeken. Deze kunnen je goed op weg helpen!
      Succes ermee!
      Groetjes Renate

      Verwijderen