Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 23 januari 2015

Voor mezelf !!

Het komt niet zo snel voor, maar deze keer heb ik iets voor mezelf gehaakt!!

Ik heb geen fatsoenlijke muts en met dit koude weer is een muts geen overbodige luxe!!
En bij een muts hoort natuurlijk ook een sjaal ....
Ik heb dik garen gevonden in een mooie kleur. Wanneer ik iets voor mezelf haak is dit bijna altijd in een "veilige", neutrale kleur die overal bij past :)

Het garen kan gehaakt worden met haaknaald 9 of 10. Dit vind ik niet zo mooi, vandaar dat ik haaknaald 12 heb gebruikt.
En voor de sjaal had ik best nog een grotere haaknaald kunnen gebruiken, maar 12 is de grootste haaknaald die ik heb ....

Trouwens, de sjaal is toch geen sjaal geworden ....
Ik vond het te dik worden. Ik heb de uiteinden van de sjaal aan mekaar gehaakt en nu heb ik een warme col!!


 
Voor de muts heb ik dit patroon gebruikt en dit heb ik aangepast naar mijn wensen.
 
 
 
Voor de col heb ik het patroon van deze sjaal gebruikt.
 
Nu met de temperaturen zo rond het vriespunt, ben ik hier dolblij mee!!
 
 
Liefs van Renate
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om ook eens iets voor jezelf te maken!! En je kunt hem nu goed gebruiken met dit weer.. brrrr....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer z'n leuk setje! Fijn dat je nu eindelijk eens iets voor jezelf gehaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen