Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

woensdag 14 januari 2015

Bungelrups

Van de "Kerstman" heb ik een leuk haakboekje gekregen: "Bungelknuffels en boederijdieren haken".
Dit zijn eigenlijk 2 boekjes ineen (voor maar €7,99 bij Boekenvoordeel).

Als eerste heb ik nu de bungelrups gehaakt:



 
Ik ben al weer bijna klaar met mijn tweede bungelknuffel!!
 
Daarnaast heb ik ook nog een Me-to-you-beertje gehaakt, naar dit leuke (koop)patroon.
Ik had al 2 van deze grijze beertjes gehaakt, maar beide zijn verkocht!!
Deze beren zijn zo leuk om te haken!

 
 
Liefs van Renate
 


10 opmerkingen:

  1. Prachtig!!...
    Ik vind de bungelrups helemaal SUPER!!!, staat ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig mooi. Wou dat ik zo goed kon haken. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ... wat een scheetje de bungelrups. Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my, the cutes things ever!
    Comer over to my blog and join the link up party :)
    Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze. Dat beertje is ook een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zó leuk, de rups! Ik heb het boekje in andere uitvoering (idd komen ze vaak later via de Boekenvoordeel goedkoper uit) en heb al meerdere bungels gemaakt.
    Het beertje is ook heel lief, ik ben met nr. 2 bezig.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Wil ook al eventjes dat boekje bestellen, maar nog teveel projectjes om eerst af te werken :p
    Wat een leuke bungelrups trouwens! En fleurige kleurtjes zo!
    Xx Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bungelrups is super goed gelukt! En je beertje is ook mooi. Ik ben benieuwd naar je volgende bungel.

    BeantwoordenVerwijderen