Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 10 januari 2014

Baby uiltjes

Vorige week heb ik enkele patroontjes uitgeprint van spulletjes die ik wil gaan haken.
Daaronder ook het patroon van een baby uiltje. En toevallig zet Annemarie van Annemarie's Haakblog deze uiltjes de dag erna in de kijker! Ben dus niet de enige die deze uiltjes leuk vindt :)

Ik ben in mijn mandje met garen gedoken en heb er enkele leuke pastelkleurtjes uitgehaald. En zoals verwacht blijft het bij mij niet bij 1 uiltje......
Hier kun je het patroon van dit schattige uiltje vinden!!







En nog een foto van een werkje waar ik mee bezig ben.
Hier kan ik nog niets over vertellen, dit wordt een cadeautje en het is natuurlijk leuk als het een verrassing is voor de ontvanger!!
 
 
Liefs van Renate


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke familie heb je gemaakt!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die uiltjes en mooie kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uiltjes, lekker vrolijk in die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een scheetjes. Ze zijn er erg aaibaar en zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..ja...die uiltjes..schatjes gewoon....en dan die verassing.....zal die gene vast heeeeeeeeeeeeeel blij mee zijn....de kleuren zijn iig prachtig! Goed weekend meid! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige uiltes in mooie pastelkleuren. Ik ben benieuwd wat jouw andere haakwerk wordt. Het begin is al mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. adorable family!and awesome work in progress!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love those colors! Visiting from Annemarie's blog.

    Best,
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/01/top-yarny-goodness-for-2013.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Renate,ik heb een vraagje heb een kleindochter die met de sint een babybornpop heeft gekregen.Ik zou heel graag een poncho met muts willen haken voor haar pop,maar ben niet in het bezit van een patroon,nu zag ik dat jij een hele leuke pocho heb gehaakt zou ik mogen vragen hoe jij aan het patroontje komt als je op mijn blog kijkt zie je dat ik ook al achter de naaimachine heb gezeten voor de pop,alvast bedankt ook namens mijn kleindocjter.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Joke,
      Ik heb het patroon van een kinderponcho gebruikt. Dit heb ik kleiner gemaakt, zolang het maar deelbaar is door 8! Het patroon kun je hier vinden: http://www.lemondedesucrette.com/2010/10/13/about-ponchos-and-pattern-d/ .
      Veel succes ermee en voor je kleindochter veel speelplezier!!
      Ik heb net op je blog gekeken en de poppenkleertjes zijn echt super!!
      Groetjes van Renate

      Verwijderen
  10. Very sweet!! Thanks for the pattern link :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo schattig, die uiltjes ;-)
    Kom gerust weer een creatie linken op de wekelijkse ikblogjijblogt, link your stuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I just love owls and these look like little baby owls, even better! Thanks for linking the patter, I just might have to make one myself.
    -Birgitta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So cute...and the colors are just right for babies! Beautiful, love the all:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Renate, mijn dochter is fan van uiltjes.
    zou ik jou patroon mogen gebruiken om haar te verrassen? vanhurck.phm@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je hele blog afgespeurd naar deze uiltjes toen ik ze op de foto bovenaan je blog zag! Super leuk zijn ze. Ga morgen meteen eentje proberen!

    BeantwoordenVerwijderen