Renate's haken en zo

Renate's haken en zo

vrijdag 22 februari 2013

Een jongetje!!

Mijn nichtje is bevallen van een zoontje!! Met moeder, zoon en de trotse papa is alles goed!!

En zoals ik laatst al in mijn blog meldde, was ik bezig met het maken van enkele cadeautjes.
Deze waren voor het babytje van mijn nichtje.
Vantevoren hebben ze niet verteld of het een jongetje of een meisje zou worden. Is wel moeilijk om te bepalen in welke kleur je dan vanalles maakt....... Maar mijn nichtje houdt van groen, en ze heeft de babykamer met uiltjes gemaakt. Dan is de keuze al snel gemaakt!!

Ik had een patroon van een uiltje van Matawi's Crea's. Naar dit patroon heb ik de uiltjes aan de hanger gehaakt.



Inderdaad, hetzelfde als voor mijn dochtertje, maar dan in het groen!

Daarnaast heb ik zelf een patroon gemaakt voor een rammelaar, met het bovenstuk (het uiltje) van het bestaande patroon.



Ook had ik nog een muziekdoosje liggen.
Ik heb weer zelf een patroon gemaakt van een grotere uil (geinspireerd op de kleine uiltjes) en hierin heb ik het muziekdoosje gedaan.
 
 
En als laatste heb ik nog een hoesje om een kledinghaakje gehaakt (natuurlijk ook in het groen) en voor het uiltje hierop heb ik ook mijn eigen fantasie laten gaan.
 
 
Al met al ben ik supertevreden met het resultaat!!!
En gelukkig ik niet alleen: Mijn nichtje en haar man zijn ook heel blij met deze cadeau's!
En daar doe je het toch voor!!


2 opmerkingen:

  1. ohhhh wauw wat een prachtige dingetjes heb je gehaakt,alles past mooi bijelkaar mooi plaatje zo in de babykamer lijkt mij,:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nichtje en baby gaan hier blij van worden kan niet anders ....

    BeantwoordenVerwijderen